یک فنجان شعر قند پهلو

کافه شعر
مشخصات بلاگ

محفلی با طعم، شعر، هنر و ادب ...
چای بنوشید با طعم شعر، و لحظه‌ای کنارمان باشید ...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳ مهر ۹۴، ۱۸:۰۶ - پدرام یراقچی
    20

مرگ همین‌طوری از راه می‌رسد

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ب.ظ

بی‌قایق و بادبان
به آب می‌زنم و باد
اصلا جزیره‌ای متروکم
که روغن تنم خراب است و
هیچ ماهی کوچکی در آن سرخ نمی‌شود

به جز چشمانم
دو ماهی کوچک که مدام سرخ‌اند
مدام خیس‌اند
و هر روز
قصد با هم رفتن دارند
بله
مرگ همین‌طوری از راه می‌رسد
لیوان لیوان
آب بدنت را
تکه‌تکه
گوش تنت را
همه چیز
دوتایی دست هم را می‌گیرند و
از دست تو می‌روند
به روزگار گفتم
بگذار من هم بروم
گفت
تنهایی
و هیچ کجای جهان
کسی منتظرت نیست ...

 

حبیب محمدزاده

 

پ.ن: تو در کجایِ جهان پنهان شدی ...

  • نرگس پ

نظرات  (۷)

  • محمد ابراهیمی
  • از شعر کلاسیک هم بذارید خوب میشه..

    پاسخ:

    بله، حتما  :دی

    خوش اومدی محمد جان :دی

  • پدرام یراقچی
  • :))
    قشنگ بود ممنون
    پاسخ:
    ممنون از حضورت پدرام عزیز :دی
    تشکــر
    مرسی از حضورتون :)
    پاسخ:

    خواهش می‏کنم

    خوش اومدی دوست من  :دی

    چه غم انگیز ...
    پاسخ:
    غم‏انگیز زیبا
  • ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
  • قشنگ بود
    پاسخ:
    :دی
    خوش اومدی نارین جان  :دی

    أوَ لَمْ یَنْظُرُوا فی‏ مَلَکُوتِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ ما خَلَقَ اللَّهُ مِنْ شَیْ‏ءٍ وَ أَنْ عَسى‏ أَنْ یَکُونَ قَدِ اقْتَرَبَ أَجَلُهُمْ فَبِأَیِّ حَدیثٍ بَعْدَهُ یُۆْمِنُونَ

    آیا آنها در حکومت و نظام آسمانها و زمین و آنچه خدا آفریده است (از روی دقت و عبرت) نظر نیفکندند؟ (و آیا در این نیز اندیشه نکردند که) شاید پایان زندگی آنها نزدیک شده باشد (اگر به این کتاب آسمانی روشن ایمان نیاورند) به کدام سخن بعد از آن ایمان خواهند آورد؟

    آیه شریفه 185 سوره مبارکه اعراف

    پاسخ:
    ممنون :دی
    چرا من فکر کردم ینجا کامنت گذاشتم؟

    وقتی این رو خوندم بلند توی ذهنم تایپ کردم،
    مرگ‌هروقت که کارش نداری سر می‌رسد 
    پاسخ:
    :دی
    بله، کاملا بی‌موقع

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">